Same same but different

Satt och scrollade ner bland gamla inlägg. Fy fan vad mitt liv går i cirklar! Eller så bloggar jag bara under vissa perioder, vet inte vilket som är mest sant, kanske både och.

Kulturtanten jag skrev om här finns kvar i min vardag, så sent som för några dagar sen kom hon in med sina hundar och frågade om jag hade tid att bli avmålad. Vi har dock tagit det till en ny nivå, har setts av en slump ute på stan flera gånger och vi har bytt mobilnummer. Hon har fotograferat mig med mobilkameran massa gånger också. Vad hon sedan gör med fotona.. varken vet jag eller vill veta. Men hon säger jämt att jag har så vackra ögon, och ja, jag är ju en sucker för komplimanger och bekräftelse så jag kan inte låta bli att gilla henne.

Har resfeber - igen. Ska till USA och Mexico - igen. Handla loss på loppisar och träffa mina gamla kompisar, special price for me, 'cus I'm a friend u know. Så jävla nice. Kommer knappast slå decemberrekordet då jag, sjuk och eländig, köpte drygt 400 kg stuff. Men mycket lär det bli.

Största skillnaden är väl att jag blivit så mycket mer busy och lär därför ha mycket mer bloggmaterial än tidigare. Annars får ni hålla till godo med my extraordinary everyday life. Inte så illa det heller.

Peace over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0