Ojdå

Vet inte om det är min dator det är fel på, eller blogg.se. Hursomhaver så laggar det något fruktansvärt och inlägg jag skrivit har inte publicerats. Knasigt.
Anyways.. Kläderna från USA har kommit!! Vet att jag lovade skriva här så fort det hände, men ni 20 personer (give or take) som läser här en gång i halvåret har helt enkelt inte gjort era röster hörda.
Kom och spana in alla underbara fina kläder som nyss tvättats och strukits, just for you!
PS. Boka in ett besök på Vintagemässan Bakåt:Framåt 27-28 mars på Strand i Hornstull. Förstås ska bästaste Emma Loca ställa ut och sälja de finaste sakerna då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag ska se om jag får tid att komma förbi vintagemässan, för den helgen befinner jag mig faktiskt i Stockholm och hade ett besök i din butik inplanerat. Är det så att butiken har stängt under tiden mässan är?

2010-03-18 @ 16:17:39
Postat av: Anonym

AJAJ! Fy vad vresigt att bloggen varit knas... NU fick jag detta meddelande, hemskt ledsen anonyma kommentator!



Butiken var öppen som vanligt, hoppas du chansade och kom hit trots brist på respons :) Kram, Emma

2010-04-09 @ 12:42:33
Postat av: Anonym

Ja visst kikade jag förbi =) Jag var ju ändå i stan och blev så lycklig när jag såg att det var öppet!

2010-04-25 @ 22:25:04
Postat av: Emma

Åh vad bra!! Nu är det öppet söndagar också, så då har du en extra dag på dig att titta förbi nästa gång du är i Stockholm igen :)

2010-04-26 @ 11:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0