Dag 59 på nya året

Idag kom jag tidigt till jobbet bara för att komma till ett krossat skylfönster. Fattar inte att folk får sådan glädje av att vandalisera. Jag hade till och med kunnat se större nytta om de stulit för brödfödan (inte heller ok, men ni fattar). Men att bara förstöra för förstörandets skull? Så jäkla idiotiskt.

Nu lagas den trasiga rutan as I write, så då kanske det blir lite varmare härinne. Skönt. Lyssnar på Sades nya skiva, men den gör sig inte bra i den här miljön. Kanske kommer jag uppskatta den bättre i hemmets lugna vrå? Annat nytt på Spotify är Sophie Zelmani - I'm in the rain (säkert också för lugn för butiken) och Drängarna - En skitbra samling (säkert helt värdelös och olyssningsbar oavsett var man befinner sig på denna runda jord)
Har märkt att blogg.se's redigeringsverktyg inte verkar fatta radbrytning så det ser ut som att jag skrivit allt i ett stycke. Mycket irriterande. Gjorde dubbla radavstånd nu, hoppas det hjälper.
Annars så saknade Marley och jag postis idag. Det var en vikarie som kom och han fattade inte alls att Marley borde få godis av brevbäraren. Besvikelsen var stor, främst hos lilla grisen.
Dagen har med andra ord INTE börjat bra:
  • krossat fönster
  • inget hundgodis
  • skitväder
  • ingen bra peppmusik
Nu kan det bara bli bättre, så får man se på det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0