Sweetness

Idag har jag pillat lite på hemsidan, all text är mer eller mindre omgjord. Tycker det blev bättre, lite mer personligt istället för wannabe-proffsig. Vem försökte jag lura med det liksom? haha
Skönt med ledig lördag, den ska till en början spenderas framför damfinalen i Australian Open, sedan vid spis och ugn. Tänkte baka massa bröd, laga lite god mat och även göra en tårta till lilla mamma. (jag kanske borde starta matblogg så huslig som jag blivit..?
Nåväl, nu är det alltså 3 arbetsdagar kvar. Sedan säger jag Bonjour Paris! Ska dricka cafe au lait, äta pain au chocolat, fönstershoppa på Colette, spatsera längs med Champs-Elysées, leka guide och åka upp i Eiffeltornet. Mysigt och romantiskt värre!
Tills dess är det ju rätt mysigt med ett snötäckt Stockholm också, så länge man är inomhus vill säga..
Marley och lilla Ninni. Knappt så man ser skillnad på de två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0