Från himmel till helvete på 5 min

Hade fått mail imorse från det amerikanska fraktbolaget med importdokument och besked om att lasten med alla 2nd hand grejerna är i Sverige. Yippi-ka-yey!
Ringde den svenska agenturen och angav fraktnummer, båtnamn, containernummer, ordernummer och tusen nummer till MEN DET FINNS INGEN SÅDAN CONTAINER PÅ DETTA FARTYG!! WTF?!
Har mailat över alla mina dokument till agenten och hon skulle söka med ljus och lykta efter kartongerna. Kan vi alla be en tyst bön om att de finns i säkert förvar? Om än inte på denna sidan om Atlanten så iallafall någon annanstans?
Åh mina älskade kläder.. As God as my witness, I will find you and take you home to mama!
knas....

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh nej emma! är det sanning?

faan va B! hoppas de kommer snart

peace and love till emma & marley

2010-01-15 @ 19:25:05
Postat av: Loca

JA! Det är sanning.. men nu har dom hittat den, äntligen. Marley saknar dig, han tror att du undviker honom. Han sa det till mig igår, men hälsar så gott ändå med ett slick på kinden. Från mig får du bara en kram haha

2010-01-20 @ 12:38:55
URL: http://emmaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0