Reality check

Hittills har allt flytit på rätt bra med kläder, ordrar och leveranser, men i förra veckan fick jag en leverans från en av mina leverantörer som inte alls höll måttet. Reklamerade, men fick till svar att den skulle se ut så. Jahapp. Kan ju bero på att jag bara beställt en artikel för vår/sommar, man är inte längre en valued customer. Då vet man det!
Skulle få en något försenad sändning från Malaysia idag också, vilket alltid är spännande och en rolig överraskning att se alla kläder live.

Tji fick jag.


Hälften av kläderna var sommarklänningar. Bra tajming där. De var visserligen fina och så, men det känns liite passé..
För första gången beställde jag även skärp. Alla är verkligen riktigt riktigt snygga. MEN! Allvarligt, en del är så små att jag inte ens tror Victoria Beckham (eller hennes söner) skulle kunna ha dom. Trist.
Så nu blir det till att ha brainstorming med Isabelle om det finns någon lösning på det hela, antagligen innefattar det en hel del sömnad och pysslande från min sida om skärpen ska gå att säljas så småningom. Oh well, kunde varit värre! Några skärp var faktiskt perfekta!

Inte alltid en dans på rosor att ha massa ansvar. Idag ska vi starta en ny tradition för att varva ner: Tropcal Thursdays här i butiken. Berättar mer imorn :)

Btw, ni såg väl de grymma skärpen jag fotade med mobilen (min digitalkamera är lite knas) ? Vet inte om man ser men man stänger med ett litet blixtlås. Stört snygga, men även de rätt små. Passar nog stl 34 - liten 38. (249:-)

Nu ska jag stryka lite nyinkomna klänningar, visar upp sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0