I saw the sign..

.. and it opened up my mind!

Mycket bra 90-talslåt. ACE OF BASE, vilka barndomsminnen.

Nu refererade ju jag förstås till butiksskylten, för där jäklar händer det grejer. Maja och jag (mest Maja, i ärlighetens namn) satt och målade igår kväll tills fingrarna blödde (OBS, överdrift)

Det blir så stört fint, Majsan är himla duktig. Här kommer lite smakprov:





Ååh jag är så pepp, det kommer bli världens finaste skylt, ever! Nu måste vi lägga på ett kol för om två veckor åker jag till Mexico och innan dess ska det bannemej vara klart. Om jag så ska behöva färglägga nätterna i ända och få penslarna börja ryka. 
I'll let you know när skyltarna är uppe!


Kommentarer
Postat av: Vivi

åh vad cool den ser ut..måste komma förbi och se skylten!!!

2009-10-20 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0