It's the small things

Saker som gör mig glad:

  • Komma ner på t baneperrongen med 1 min kvar till nästa tåg
  • Spontanbesök av vänner och familj i butiken
  • Längta efter en lång t baneresa för jag har en grym bok på G
  • Chiquita-smoothe (mango-passionsmak, of course)
  • En taggad bild på facebook som faktiskt är snygg
  • Hitta en ny låt (eller skiva) att lära känna, bli kär i, älska till leda och sen dumpa
  • Ta morgonkaffe på Dellos och snacka skit med alla original
  • Öppna upp en ny Illustrerad Vetenskap

The list will go on.. Kände mig bara inte tillräckligt glad och inspirerad idag


Kommentarer
Postat av: natalie

finfin lista, den fick mej att le. förutom slutet med illustrerad vetenskap, say what liksom???? btw så har mitt hjärta på foten nästan läkt. finally.

2008-09-11 @ 23:46:26
URL: http://cpninparis.blogspot.com
Postat av: Emma

hahaha u may not know this, men jag är en nerd in disguise..... ssshh...

bra med tattoon, den såg fan inte nice ut när du var o kollade den. hur känns diamanten???

2008-09-12 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0