I can be your kryptonite

Fick en broschyr till butiken nyss med specialerbjudanden fran Martin Olsson. Extrapris på kryptoniter. Åååh, nostalgi..

Kommer ihåg när jag gick på högstadiet, då var jag helt besatt av det godiset, för ni minns väl? Dom rosa tefatsformade karamellerna, lite syrliga sådär, med extremsalt lakritspulver inuti..?
Pappa köpte hem LÅDOR av det till mig. Ibland gick det fort att äta upp dom, men oftast tog det månader och det där sockret runtomkring hann smälta så det blev en stor rosa klump, och min kompis Linda uppfann en kryptonittång utav en häftklämstång så vi skulle slippa bli kladdiga.

Anyhoo, blev så manisk att jag gick runt med konstant sönderfrätt gom och fick en nedslipad hörntand på köpet (använde alltid samma tand för att "knäcka" upp godisen) Still worth it!

   ser oskyldiga ut, men dom besitter verkligen starka frätande egenskaper.....

Kommentarer
Postat av: Linda

KRYPTOGAMER!!

Hahahaha, good old times! :)

Kommer du ihåg våra parfymer vi gjorde då? Kanske dags att utöka sortimentet på EmmaLoca med lite dofter från Emlin? ;)

2009-12-12 @ 13:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0