Steppa upp

Har efter moget övervägande insett att denna blogg inte får förfalla. Dels för att det är den som ploppar upp om man googlar butiksnamnet, men även för att den delvis varit så sjukt rolig att skriva. Utan denna dagbok hade en massa roligt fallit i glömska, vilket det även gjort nu när jag inte skrivit något på länge.

Sist var innan jul. INNAN JUL. Då fick jag ju inte ens med historierna om julfesten, som btw var grymmaste på länge. Hur fulla alla blev, hur goda mina saffrans-mandelmassebullar blev. Hur jag blev nekad inträde på sunkhaket #1 pga överförfriskning.. Nu fick jag med det iallafall. Stolt som en tupp. Hahaha.

Nu ska jag skriva mer, och det är ett löfte. Det ska nästan kännas som en liveblogg. En tråkig sådan, troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0