Vacker utan spackel..?

Den här helgen ska, till skillnad från förra, inte gå i festens tecken. (Om man inte räknar en maskerad på lördagen, men då är det ju inte JAG som går på festen, utan mitt alter ego.)

Har under en längre tid ignorerat mitt lager som ser för jävligt ut, i kontrast till min vackra butiksyta. Ibland glömmer jag stänga dörren ordentligt och så flyger den upp av korsdraget och HUANEMEJ vad rädd jag blir att någon ska vara inne i butiken och bevittna min skamfläck.
It's not pretty.. Allt som är skabbigt kastar jag in där bak. Vissna växter, fula kläder och skor huller om buller, texmexkonserver, städartiklar, it's all there.

Nu ska jag ta tag i det där och kasta ut all skit (den vissna fikuskrukan får dock vara kvar för det var en invigningspresent från pappa..).
Det ska spacklas, det ska målas, det ska monteras hyllor, tapetseras. Skåp ska köpas in från IKEA. Det kommer bli asbra.

Sökes: Snälla vänner med bra känsla för pensel och roller. Gärna såna som är duktiga på att få ihop Billy-skåp 'n shit också.

(Jag har hört rykten om att Sea är lite sugen på att måla, hörde jag fel??)

JAG BJUDER PÅ PIZZA! (ev cola också om ni jobbar fett effektivt hehe)

Kommentarer
Postat av: malin

hej!
jag var inne i din affär torsdagen den 18.
jag var hon galna tjejen som sprungit ifrån slussen till din affär för att hinna köpa en grå väst.
åh, jag älskar den btw.
vi snackade om vem av oss som har sveriges värsta kondis. :P

jag hittade din blogg och har lagt till den som favorit. jag kommer in på fredag och köper den där guld-paljett-klänings-tröje-grejen i helgen. den är grymt snygg.

Ha det!
Puss & kram

2007-10-24 @ 21:55:01
URL: http://discomebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0