Sweet Saturday

Gårdagen var riktigt nice. A kom över med några vänner från Malmö. Skånskan flöt på från alla håll. Liksom gjorde vinet. Tyvärr råkade mitt vin flyta in i Seas laptop. Rosé gillade den inte, till skillnad från sin ägare.
Nu har jag alltså en data att fixa. Det hör ju till saken att den inte kostade mer än 800 kr för nåt år sen, vilket ger den ett värde på ett par hundralappar mindre idag. Men nu ska jag rädda den, det är mitt nya projekt.
Hur? Vetefan. Den verkar rätt död. Liksom sin ägare igår kväll.
Jag tar tillbaka förresten, rosé var inte bra för varken datorn eller dess ägare.

Idag lagade vi värsta brunchen. Scones, scrambled eggs, bacon, bröd, pancakes, tårta.. you name it. Sjukt gott!

Nu är man så gott som ny och redo för en lördagskväll i goda vänners lag. 2 födelsedagskalas på en kväll, oh my. Tog en kaffe nyss på dellos, blev hånad för att jag skriver för blinda ögon. Bristen på kommentarer är sjukt uppenbar. Ska fundera på hur det löses på bästa sätt.

En dag närmre måndag. Jeez.. Jag säger ju att fredagar är bättre.


Kommentarer
Postat av: Barista

inte helt blinda ögon, jag ser allt

2007-10-20 @ 18:13:02
Postat av: Angie

inte alls blinda! jag läser varje inlägg.. har inte så mkt att kommentera bara... haha vad ska man säga?? alltid lika underhållande att
läsa gumman!!

2007-10-21 @ 01:29:24
Postat av: Emma

Hahaha ja du är grymt lojal Martin, uppskattas det vet du

O du Angie har minsann aldrig skrivit nåt men nu är du förlåten. For now ;)

2007-10-21 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0