Sömnproblem

Som jag berättade förut i ett inlägg är jag beroende av att sova med TVn på.
Efter påtryckningar och varningar om att den kan explodera (och vetskapen om att jag sover så tungt att jag skulle vara den sista att märka det) bestämde jag mig igår för att testa att köra tevelös nattsömn.

DET VAR DET SÄMSTA BESLUTET PÅ ÅR OCH DAR!

Det tog mig >2 hrs att somna. En massa konstiga tankar snurrade omkring i min stackars hyperaktiva hjärna. Gjorde säkert 20 olika mentala To-Do listor. Bestämde mig för att börja träna. Hade uppslag på en massa blogginlägg. Nya affärsstrategier. Planer för hur jag ska spara pengar, hur jag ska investera. Min hjärna sprudlade av bra idéer. Sen somnade jag. Varför har ingen sagt att man ska skriva ner alla tankar man har vid läggdags? Varför har ingen sagt att sömnen och riktiga drömmar (dvs sådana som inte består av TV shop reklam) raderar gårdagen?

Den läskigaste frågan måste ändå vara: hur länge sedan var det jag sov ordentligt eftersom jag glömt allt det här?

Nä nu ska jag gå till Haggis och dricka öl. Jag vet en som kommer sova gott inatt iallafall.

Kommentarer
Postat av: barista

mmm, gott med öl, och trevligt har vi , jag emma , hip hop , ashurtz, om ni inte var här har ni tråkigt.'OTUR

2007-10-30 @ 19:59:00
URL: http://baristasnack.blogspot.com
Postat av: A

Haggis var trevligt. Eftersom jag var där betyder det att jag har tur????

2007-10-30 @ 22:52:13
Postat av: Emma

baristan: det är bloggningsmani på HÖG nivå om man man har med sig laptop till haggis ;) men visst var det trevligt!!

A(shurtz): visst tyckte du det var trevligt efter att du lämnat oss med kvällens dilemma..! göra nummer 2 el 3 först? hmm.. smällkaramell i badkaret hahahaha

2007-10-31 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0