Skön start på dan

Första personen som kom innanför dörrarna idag valde att klampa in trots att jag inte riktigt öppnat än. Trots att jag var i full färd med att moppa en massa obskyra fläckar på golvet (vete fan vart dom kom från)
Ingen fara med det. Välkommen!
Att hon sen kom in enbart för att diskutera ekologiska kläder var mindre välkommet. Enligt henne håller bomullen på att ta slut. Jag som trodde oljan skulle bli det första att kola vippen. Så vitt jag vet är bomull en extremt förnyelsebar råvara, but hey? Who am I to argue? Let's make clothes of viscose! More viscose to the people!

Nu råkar jag vara en tålmodig och tolerant person, så den här konversationen flöt på oerhört länge tills hon bara vände på klacken och gick, mitt i en mening om koldioxidstinna transporter. Tror inte hon var särskilt mentalt stabil.

Ännu en gång bekräftas teorin att psykiskt labila dras till mig som bin till honung. Jag fattar inte. Varför???

Kommentarer
Postat av: barista

welcome to my world. man lär sig älska det till slut

2007-10-18 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0