Sjuk, sjukare, Emma

När ska jag bli en frisk, fullt fungerande människa??

Ännu en gång har jag gått och blivit halssjuk 'n shizz. Kanske är det bara ett sätt för min kropp att tigga om mer Nyquil? Det fick den igår iallafall, nu får det räcka.

Var hos fot-doktorn idag för min vita tå. Typiskt nog gick den och blev solbränd på resan så nu har den antagit en mer beige ton, just när jag ville visa hur lila-vit den annars är. Jävla tå, sviker mig konstant. Inte ens ont hade jag idag! Läkaren trodde säkert jag var knäpp, om det inte varit för att jag uppvisade muskelförtvining.

Oh no. Mina tåmuskler börjar så sakta att dö. Men hon sa att jag inte ska oroa mig för mycket. Dom kommer inte komma tillbaka, men tån kommer iallafall inte ramla av spontant. Tror hon försökte vara rolig, men det lugnade inte mig alls.

Ska få inlägg, sexigt värre. Jag kan verkligen se det hända; börjar med inlägg, fortsätter med Ecco-skor, gångstavar, vindjacka, kläder från Kapp Ahl... det finns bara en väg in i helvetet, och jag har påbörjat den.

Imorrn ska jag egentligen till tandläkarn, ska ringa och avboka nu. Jag är faktiskt sjuk, och han är faktiskt dum i huvet. Någon som har sagt att det är en skam att jag aldrig fick tandställning för det ser ut som om nån kastat in tänderna i käften på mig förtjänar inte så mycket som en sekund av min tid, ännu mindre en av mina surt förvärvade kronor.

Jag har väl inte så snea tänder heller??

(Kolla Metro sidan 30 från idag, nån IT jurist. Där har vi någon som fått tänderna inkastade....)

Update: Här är bilden!!


image15

(Suddig, jag vet. Men jag sa ju att kolla i tidningen!!)

Kommentarer
Postat av: el doctor

http://www.youtube.com/watch?v=EUN-Z-v17wM

fokusera på texten;-)

2007-10-16 @ 13:05:49
Postat av: enferma

ganja-humor på hög nivå :P

2007-10-16 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0