Kvällsnöje

Sitter och tittar på Dr Phil med min farbror Per. Det handlar (som det så ofta gör) om massa white-trash idioter. Nu är det en 19 årig snubbe som vill gifta sig med en 30 årig trailer-brud.

Per: Nämen, är det två killar som ska flytta ihop?
Jag: Neej, det är ju en tjej det där!
Per: Är det där en tjej?

Ååh va irriterande program, han talar ju för döva, efterblivna öron!! Otacksamma jävlar.

Jag gick aldrig till Kjell & Co. Skyller på dålig karaktär. Ska dit imorn bitti istället. Köpte dom där hörlursmuffarna iallafall. Ser inte klok ut, om jag ska vara ärlig. Det är ju inte alls min stil, men varm blev jag! Hade min glammiga Hollywoodpäls, och feta muffar. Sjuk combo.

Ska titta på Niklas Mat nu på SVT1. Aldrig sett det förut, men nu vill man ju se vem snubben är som lyckades vara den indirekta orsaken till att Ebba är portad från Stureplan. He better be hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0