KAOS

Vilket konstigt ord egentligen, kaos.

Ska kolla på Wikipedia. Är rädd för att man kommer se en bild av mitt bakre lager om man slår upp det. Eller min lägenhet. Nu har jag lyckats hålla mig hemifrån kanske 5 nätter i rad. Får sån otrolig panik av att se alla kläder som inte längre får plats i garderoben spridda överallt (baksidan av butiksägarmyntet..) För att inte tala om att jag inte öppnat mitt kylskåp en månad, give or take a few days. Geew. Vill inte ens veta vilka färskvaror jag glömt där.
Eftersom jag vägrat ta itu med lägenheten stillar jag mitt dåliga samvete genom att fixa iordning i lagret bakom butiken. Just nu ser det för jävligt ut. Liksom jag. Färg överallt, i alla skrymslen. Liksom jag. Men snart kommer det glänsa! Jag ser bara inte hur det ska gå till just nu..

Justdet, enligt Wikipedia:
Begreppet härstammar från det antika Greklands ord för "rymd"

Haha snacka om skön ironi.

Kommentarer
Postat av: el gringo

bra prioritering...

Du ska få någon life-managment bok av mig någon dag så kan du närma dig den ljusa sidan;-)

Till dess:
http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0

2007-10-29 @ 15:33:24
Postat av: Emma

vadå är du värsta mr pedant??? jag gillar min mörka sida, det visar bara att även solen har sina fläckar :P

2007-10-29 @ 22:20:24
Postat av: el golimar

varför klagar du på oredan då? :-p

2007-10-30 @ 10:26:26
Postat av: Emma

Hahaha klart det är en dålig fläck på solen, men life management verkar lite väl harsh? haha

2007-10-30 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0