Kändis-kunder

Hade precis Jennifer Brown härinne. Vi chitchattade lite om hur det hade gått med skorna hon köpte sist, hon frågade hur det gick med butiken, om jag åkt till Mexico sen sist. Ni vet, sånt som vänner pratar om.

Hahahaha. Nej nu gick jag för långt, men vi är fan såhär (korsar långfingret över pekfingret)

Förutom Jennifer har jag nog inte haft några roliga kända kunder.

Jo, Rami Shaaban var inne i somras med sin tjej. Rachel Molin också. Inte med sin tjej då förstås. Hmm.. nån Dramaten-skådis (Tiina visste vem det var, jag är sämst på kändisspotting)
Natascha Peyre, om hon nu räknas som kändis.

En tjej la undan en topp till imorgon, hon skulle ha den under en tv-sändning sa hon. Synd som sagt att jag är sämst på namnen på såna. Annars hade jag haft en till att skryta om.

Anyways, ni hör ju att jag snart är Kunglig Hovleverantör. It's just a matter of time.

Kommentarer
Postat av: Cleana!

Det var Lena Endre!

2007-10-19 @ 17:19:35
Postat av: Barista

jag skulle också vilja ha en massa kändisar som springer hos mig.
trevlig E,
om behovet av en god kaffe tränger på så vet du vart vi finns.

2007-10-19 @ 18:41:15
Postat av: .

trevlig helg skulle det ju stå, hahahah

2007-10-19 @ 18:42:04
Postat av: Emma

Trevlig helg!!
Lena you say, okej då vet jag haha, kanske borde lägga till Felicia om nu Natscha fick va med??

2007-10-19 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0