Jetset-Emma

Satt o drack kaffe imorse (på dellos förstås) medans jag pratade med Henrik i "köket". Han har ju smeknamnet Hip Hop Henrik, och eftersom jag inte vill vara mindre cool så vill ju jag också ha ett!

Hans första utkast var Slackern, men det gillade jag inte riktigt.. I'm a hard working woman! Så, han fick ett försök till och med tanke på året som varit var det klockrent. Jetset Emma (sagt med en stor dos självdistans)

Senaste året har jag hunnit med Kina, Kuala Lumpur, Mexico, USA, Barcelona, Kuala Lumpur IGEN, Bali, snart London och Mexico/USA - igen! Det är fanimej bra jobbat!

Justdet, lovade ju häromdan att jag skulle ju berätta mer om Bali och KL. Åkte ju med min kära syster och det var så klockrent att jag har svårt att finna orden. You had to be there!

Kolla här istället: http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=181995&section=undefined
för bilder och berättelser om våra upptåg.

Rent affärsmässigt var det också bra, hittade mycket fina kläder i KL som sålt bra här hemma. Alles gut alltså!
Åker till London 16 november med the fab 3 (Dickan, Spermcleaner och Angie [i desperat behov av ett bättre smeknamn]) sen bär det av direkt till LA den 19e. Ska länsa alla flee-markets och dra hem en container med råsnygga skor, väskor, möbler, kläder, prylar 'n shiz. Om någon känner någon som är intresserad av att köpa nån särskild amerikan-veteranbil (typ Mustang, Camaro, Jaguar etc så säg till, bilimportfirma Sundlöf kommer snart!)

Undrar hur många olika affärsverksamheter vi försökt oss på under tidens gång? Fascinerande tanke..

Nu ska Jetset-Emma vidare till östligare breddgrader. Seven-Eleven för att vara mer exakt.

Kommentarer
Postat av: KG

Hahaha inte bara jag som verkar fastna för ordet slacker när vi beskriver madame

2007-10-14 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0