Jag gillar feta muffar

Pinsam rubricering, jag vet.

Har så sjukt tråkigt i butiken idag. Var är alla? Det som började så bra har spårat ur helt.

Satt och pratade med A på msn om hur jag ska piffa upp min dag. Han tyckte jag skulle köpa något snyggt klädesplagg som jag inte skulle köpt i vanliga fall. Något sådant existerar inte, jag köper ALLT i vanliga fall. Hade snarare i åtanke något mumsigt att ha som eftermiddagsfika. Tyvärr hade jag redan fyllt tarmkvoten med blåbärspaj till lunch och fläskkarre som tidig middag. (Vad är det för fel på mig och mina matvanor egentligen? Paj idag och igår hallon/grädd/vaniljkräm bakelse. Till lunch. I söndags åt jag fikonkaka till lunch. Diabetes here I come!)

Anyways, som en kompromiss ska jag köpa nåt som inte är min stil fullt ut, men det är fortfarande något jag behöver. Efter jobbet ska jag till Onoff, eller liknande,för att köpa hörlurar. Inte sånadär små pluggar utan feta muffar. Såna som kommer värma mina sönderfrusna öron en iskall vinterkväll, eftersom jag hellre får istappar växande från skalpen än sätter på mig mössa.

Excellente! Jag är redan gladare, liksom är min iPod som inte använts på flera flera månader pga hörlursavsaknaden. Shoppa, äta, skvallra.. Är det verkligen dom enda sätten att bli glad på? Herregud, I need a boyfriend..

Kommentarer
Postat av: el gringo

http://www.youtube.com/watch?v=6I6ucAT4OBw

2007-10-18 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0