I should be so lucky

People. It's friday. And you know how I feel about fridays.

Även fast det är en ganska gråmulen dag. Även fast affären har vart lite seg av och till idag. Även fast det är en högst ordinär dag så är jag lycklig. Har satt på en playlist med mina favolåtar, två volymsnäpp högre än vad jag brukar ha. Nu jävlar är det friday-mode!

Sea kom förbi nyss. Jag kan inte understryka nog hur mycket jag älskar spontanbesök. Det förgyller mina dagar något oerhört. Att hon sen fortfarande är min vän trots att jag dränkte hennes dator i vin förra helgen är ju bara fantastiskt. (PS. Påminn mig att lämna in den snarast. Är fortfarande in denial...) Ännu mer fantastiskt är att hon erbjöd sig att hjälpa mig måla! Fatta! Jag har liksom pajat tjejens dator, kan inte festa med henne i helgen, och ändå väljer hon att hjälpa mig. (Thanks honey!) Nu väntar jag bara att fler ska erbjuda sina tjänster. Är det ingen som älskar pizza eller??

Ikväll blir det tacomarrängsvischidolvinkväll med the Fab 4 (allvarligt nu, Angie behöver ett nick. Kan vi alla enas om Muffen? Nu när jag ändå hamnat i Fria-nostalgi-spiralen..) Dickan och Spermcleaner ska köra vitt. Alltså HELT vitt. Inte ens vitt som i vitt vin!! Jag tror inte mina öron. Jag har haft det på känn ett tag nu. Världen håller på och spelar ett spratt med mig.

Kommentarer
Postat av: Angie

OH NO! Tills vi kommer på något snaskigt nickname till dig så nöjjer jag mig m Angie, punkt.

Go for hippie förresten! Eller foxy cleopatra... eller.. haha det var svårt det här! Spänd på att se bilder här sen ;)

2007-10-27 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0