Facebookfilosofi

Alltså det här med fejjan, jag börjar tröttna lite. Tycker ändå jag var stark som körde så hårt, så länge. Jag var ju Facebook nerd in carnid.
Ska inte gå ur eller nåt (dvs som en viss GRINGO), men senaste dagarna har jag gått in mer och mer sällan (dvs inte längre online konstant). Min hotmail går inte att använda längre. Känns som att FB spammar mig. Vem klagar man hos??
Det man märker direkt är att ju mindre man hänger där, och ju mer man missar, desto mindre pallar man tröska sig igenom alla nya bildtaggar, kompisars nya fotoalbum 'n shizz. Lite trist faktiskt. Jag planerat en Facebook återkomst så fort jag skaffat mig lite mer tid. Alltså när jag inte sliter med penslarna och renoverandet. Alltså, never. För som det ser ut nu kommer jag aldrig bli klar.

Haha på tal om Facebook. Fick precis ett mailmeddelande. En ny member i min "We Who Love Emma Loca" grupp. Första medlemmen som inte är min vän eller familj. Wohoo!

Nu är det 36 stycken Emma-lovers därute. Jag tror dom flesta gick med pga den utlovade glöggen på julfesten. Vänner köpes lättast med alkohol. Det är en beprövad sanning.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: haha, ajdå! Nejdu inte släkt i sthlm :)

2007-10-29 @ 22:10:45
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sis

Im with u on that note!! Har oxå tröttnat fett på FB men vill nog inte dra mig ur än... Puss!

2007-10-29 @ 22:30:06
Postat av: Angie

Jag tröttnar aldrig! I'm a nerd fo' life! ;)

2007-10-30 @ 12:55:47
Postat av: GRINGO

hehe, det är bara en tidsfråga innan ni lägger ner...

2007-10-30 @ 14:25:09
Postat av: Emma

Angie: haha säg inte så! Jag trodde jag skulle va det, men nån dag kommer vi tröttna :P we can't be nerds fo'evva ;)

gringo: man lägger inte ner, det är knäppt. Man trappar ner bara! Testa det :)

2007-10-30 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0