Dagen D imorgon

Imorn vid lunchtid kommer mitt öde beseglas.

Nä, kanske inte såpass men svaret på frågan: är Emma en loser eller en winner? kommer iallafall att besvaras.

Jag vill inte va en loser! Jag ber till alla gudar som finns; snälla låt mig klara uppkörningen!

Det säger ju sig självt att jag ska bli asplakat imorn. Antingen ska jag fira att jag fått lappen eller så ska jag dricka bort min sorg.. Om jag inte får körkort ska jag bojkotta hela Vägverket som institution och köra olovligt närhelst jag får chansen. Det kan dom fethajja! Så ni kan ju börja förvarna dom cyklister ni känner.

Emma ska ut på vägarna, även fast hon anses vara icke-passande som förare. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0