Chinglish

 image23     (Shan och jag)

Det finns svenglish, spanglish och säkert en jävla massa andra mixar. Men här kommer en snutt ur ett mail från min kära Shan från Kuala Lumpur. Hon är den som har min favvobutik där hälften av mina grejer kommer från. Värsta cutiepien, men bruden är sisådär på engelska.

Vad tror ni hon menar med det här:

"Those you send the picture which you take before, isnt you wanna repeat to take?"

Vad svarar man på det? "Eeeh, yes? No?"

(Red anm. Chinglish är en abbreviation av Chinese-English)

Kommentarer
Postat av: Hotfist

Haha ja vad säger man, cutiepie!

2007-10-25 @ 17:51:07
Postat av: leifi

jag tror hon vill ha bilden du tog på henne

2007-10-26 @ 11:15:55
Postat av: Emma

leifi>> jag har faktiskt skickat den till henne, hon blev mycket glad

2007-10-26 @ 11:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0