C.D.L alert!

Nu är hon här inne! Heading for the brown dress w/red stripes!!

...........

Ja, samma konstateranden som alltid. Den är för stor. Färgerna är fina. Men den är för lång. Proportionerna blir fel. Yada yada yada.. Orkar inte vara tolerant idag och prata om viskos, har ju massa andra kunder härinne justnu. SÅNA SOM FAKTISKT HANDLAR NÅT!

Det skönaste är att jag har en vän jag inte träffat på år och dar inne nyss, hon viskar att hon läser min blogg, att den är rolig. Jag viskar tillbaka:
- Har du läst det där om C.D.L??
- Jaa
- Det är HON i gröna kappan där (pekar --->)
- Jaa jag fattade det! Känns som om jag kollar på en kändis haha!

Ännu ett bevis på hur många smygläsare jag har. Sjukt.
Vilka är ni egentligen, ni som läser utan att berätta det för mig eller kommentera här?

Kommentarer
Postat av: Maximilian

Jag tycker du är HET Emma. ;)

2007-10-27 @ 00:03:41
Postat av: Emma

Kära Maximilian, jag vet inte vem du är men du är säkert ashet du med :D

2007-10-27 @ 16:59:34
Postat av: La chata

I hear ya! Maximilian :)

2007-10-27 @ 19:32:22
Postat av: Maximilian

Emma: Nä, jag är bara en ordinär stackare med fikatarmen på rätt ställe. ;)

La Chata: På vilket sätt är du ytlig? Sådant fascinerar, på nåt sätt... :D

2007-10-28 @ 02:19:59
Postat av: Emma

Maximilian, jag antar att du också är en dellos lover, do I know you?? Är du HET??

2007-10-29 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0