Bowlin' 'n mo'

(Bowling and more)

Haha, jag har blivit helt besatt av amerikanska avstavelser. Ser lite ut som såndär fonetisk skrift.

Efter att jag kuggat i eftermiddags skickade jag ut ett mass sms som löd nåt i stil med:

"Jag fick det inte, det var mitt fel. Körde skitkasst. Nu pratar vi aldrig mer om det här eller körkort",


ändå fick jag typ 5 sms som handlade om hur jag kommer klara det nästa gång. JAG VILL INTE TÄNKA PÅ NÄSTA GÅNG! Jag vill glömma att det finns något som kallas körkort och körprov. Roligast på ett sätt var nog Angie som känner mig så väl, hon rådde mig att inte dränka mina sorger i sprit. Försökte först dränka dom med bakelser men mådde så jävla illa. Sorry honey, men nu kallar boozen mitt namn. Emma! Emma! Emma..?

Ska iväg strax och bowla. Vi hade banor bokade till Ballbreaker  (behövde ju träna upp mina biljard-skills också), men mexarnas plan blev försenat så nu blir det Mariatorgets istället. Första ångesttanken var ju "INGET SERVERINGSTILLSTÅND!!" men nu löste vi det genom lite clandestino-öl som vi ska pimpla hos mig först. Hello!

Ledig helg fylld med fest. Just what the doctor ordered.

Vem behöver körkort när man har SL-kort anyways?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0