ÄNTLIGEN!!

Dellos blogg är ute! Ni som känner mig, och följt mitt litterära projekt ett tag, vet hur mycket jag längtat.

Som jag berättat tidigare kommer alla att ha kodnamn, dock ganska genomskinliga sådana (jag tänker inte berätta mitt, men det är inte svårknäckt nånstans. Och nej, det blev inte Modesty Blaise..)
 
Det ska bli kul och spännande att se hur smaskigt det blir, jag har sjukt höga förväntningar.
Inlägg nr 1 postades nyss, om en timme kommer nr 2.

Undrar hur länge det dröjer tills mitt nick nämns? Å andra sidan har jag knappast gjort nåt roligt eller smaskigt. Figurerar mest som en bi-biroll, alltså närapå statist. Dricker stilla mitt kaffe, lyssnar, skrattar, utan dramatik.

Undrar också vilka det blir som läser? Anyways, här får ni chansen att kolla på denna nya undercover-blogg. Vi får se om den blir lika fabulous som yours trulys. Jag stör mig lite på kommateringen, men det är väl grammatik-nazin i mig som talar..

Kommentarer
Postat av: Barista

det borde vara lag på att lämna ett par ord efter sig när man "smygläst" en blogg.
kommateringen ska ses över och det lovar jag.
ska hänga här på din blogg för att lära mig how it`s done.

2007-10-17 @ 21:20:40
Postat av: Emma

Ja det borde fan va lag på det! Kommateringen såg mycket bra ut nu, you learn fast haha.. Kaffet var också bra (lågoddsare) så visst har dagen börjat bra!

2007-10-18 @ 12:18:42
Postat av: Pedro

Hola Emmaloca!

Du skriver på ett skönt och underhållande sätt, har hoppat lite i läsandet och hittat lite sköna kommentarer som jag sitter och fnissar åt (hmm det där lät ju manligt hehe) nåja, ska grotta in i mig lite mer i vad som hänt i ditt liv nu :P

2007-10-24 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0