Ambi-dextrosol

Som dom flesta i min närhet vet, är jag beroende av att sova med TVn på. För mig är det inte värsta grejen, gillar att somna till ljud och ljus. Så är det bara. Det är inte förns jag får sovkamrater som mitt behov blir uppmärksammat, och då sällan på ett positivt sätt.

Kvällstid blir det Seinfeld eller Scrubs. Somnar. Ibland vaknar jag vid 3-4 på morgonen (av att jag drömt om TV shop reklamerna jag lyssnat på senaste timmarna, abs of steel y'all), tittar lite på TV4+ (oftast Pelle "Lovickavanten" i Lättlagat) lär mig några nya recept, somnar om, tittar på nyheterna på SVT, sen kl 9 är det TV4 Fakta med "Okänd Diagnos". Love it! Som inbiten hypokondriker har jag ju funnit en massa nya syndrom jag håller på att drabbas av. Eller redan haft. Som min syster så vacker uttryckte det:
- Vet du varför du gillar det där?
- För att det är bra?
- Nä, för att du ÄR en okänd diagnos. HAHAHA (hånskratt)

Det är faktiskt inte kul att vara ett medicinskt fenomen. Vita tår, klick i magen, tyfoidfeber, mul- och klövsjukan.. You name it, I've had it.

Inatt lärde jag mig göra nån typ av fluffig äppelomelett. Roligt citat:
"Ja ni som inte är ambivalenta som jag och kan byta hand, kan ju förstås vispa med elvisp istället om ni blir trötta!"

ambivalent

  1. uttrycker känslomässig tvåsidighet

Ambidextri eller ambidexteritet, tvåhänthet (från latinets ambi som betyder båda och dexter som betyder höger), innebär att en person har förmågan att använda båda händerna utan problem.


Undrar om han ville uttrycka en känslomässig tvåsidighet för sina händer?


Kommentarer
Postat av: Sis

Men allvarligt!! Det e faktiskt skitstörande att sova med dig å tvn på! Inse faktum! Å den kan oxå explodera! Har du tänkt på DET?!

2007-10-25 @ 15:23:39
Postat av: el baron de la ?

Bitchfight!

Men ärligt, så går jag på trettiotaggarns linje för att inte tala om miljökonsekvenserna. Dessutom all information som fyller dig passivt så du borde ställa in rätt kanal och få lite skills om du ändå ska hålla på...

2007-10-25 @ 15:54:47
Postat av: Emma

Kära syster yster, inse faktum att jag älskar nattlig television. Speciellt på fyllan och det är ju då du är min sängkamrat. I can't help it!!
Explodera.. hmm.. ja jag har tänkt på det, men that's a chance I'm willing to take. Den brusar ju inte ens längre, eller tjuter. As good as new!!

O DU MICKE! Miljösnacket biter inte på mig, däremot tror jag på undermedveten info, tyvärr sänder inte discovery 24/7...

2007-10-26 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0