Alles gut

Nu är allt (typ) färdigmålat. Det som är kvar får vara så, för nu sätter jag inte på mig hemska målarkläder igen. Idag körde jag svart klänning. Inte det bästa för att måla vita väggar och snickerier, men vafasiken, I gotta represent! Man kan bara vara glamourlös så länge, efter 2 dar börjar det klia i fingrarna efter klänningar och strumpbyxor. Ännu en insikt jag kommit till förresten: fan va fult det är med byxor! Jag känner mig så sjukt osnygg i jeans. Önskar det inte vore så och att det räckte med jeans o t-shirt för att känna mig het, men nej.

Hursomhelst, snygg eller inte, så är lagret så gott som klart! Det blev iallafall riktigt snyggt. Det är slut på skammen, slut på smygandet med att öppna och stänga dörren. Nu kan vem som helst få titta in,
as God as my witness, that door shall stay open for all mankind to see!

(lägger upp bilder på mitt nypimpade lager imorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0