Skön känsla för ironi

Trots vad flera av er vill insinuera (KG KG KG), jobbar jag mån-fre och det är faktiskt ganska hard work. Om inte annat är det trist att stå själv hela dagarna, men nu handlar inte det här inlägget om min vardagliga tristess, no siree Bob!
Igår var den första dagen på jag vet inte hur länge, som jag inte var i butiken. Var ute och köpte kläder så det finns lite att plocka av medan jag är på andra sidan Atlanten (sjukt snart, jag vet) så inte ens min lediga dag var en ledig dag på riktigt.

Vad tror ni händer på just den enda dagen jag inte är där? Jo, självklart kommer Södermalmsnytt och ska göra en Gamla Stan special, fotar, frågar och grejar. Så jävla typiskt! Första gången min bebis blir uppmärksammad och fotad och så ÄR INTE JAG DÄR! Fan fan fan.

Kolla upp Södermalmsnytt på lördag iallafall, där ska det finnas en liten notis om vi har tur!

Kommentarer
Postat av: el gringo

tänk på alla tillfällen du kanske missar när du är borta... Aftonbladet, Elle, CNN... Du kanske borde sova i butiken?

2007-11-07 @ 15:03:56
Postat av: Hotfist

Haha neh?! Fyfan vad surt Emma. Men men, tänk inte på att du missade det utan tänk på att din butik blir uppmärksammad i tidningen ;) You know it!

2007-11-07 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0