Resfeber

På fredag åker jag till London med mina tre girlfriends; Dickan, Spermcleaner och Perez. Det ska bli sjukt kul, även fast vi nu ska bo i 19-bädds sovsal och även fast min budget ger mig möjligheten att välja mellan mat eller party. Och ja, vi vet nog alla vad jag väljer.

På måndag åker jag sedan vidare till LA, för att bila ner till Mexico därifrån. Allt låter ju bra, men med tanke på att jag ska vara där i 5 veckor och jag åker med Ryan Air fram och tillbaka mellan Stockholm och London betyder det 15 kg packning dit - och tillbaka. Frick on a stick.

Hur jag, som annars brukar ha med mig ca 60-70 kg på mina Mexicoresor, ska klara mig med dessa begränsningar ger mig magsår. So much clothes, so little space.

Ska handla så SJUKT mycket snygga grejer på loppisarna i Kalifornien och jag kommer bli bästis med alla loppisgubbar som vanligt. Har ju lämnat några klappande hjärtan därborta, om vi säger så. Hoppas dom kommer ihåg att dom var kära i mig en gång i tiden och att jag ska få special price.

Hoppas ni uppskattar vad jag gör för er kära kunder!! Flörtar med tjocka flee-market dudes för att ni ska få kläder så billigt som möjligt. Det är olagligt i vissa länder, har jag hört.

Oh well, it's all part of the business. Vad gör man inte?


Kommentarer
Postat av: Hotfist

Special price, jo jag tackar jag!

2007-11-12 @ 13:46:38
Postat av: Anonym

Haha, you will thank me later ;)

2007-11-12 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0