Post-drunk

Inte bakis än men nu är jag hemma efter en utekväll och det känns sådär. Är rätt så nykter (notera bra stavning, inga korrigeringar ens!) men har en jävla huvudvärk. Anyhoo, första snön har landat. Nu är vintern runt hörnet, bokstavligt talat. Me no like.

Ska kolla på spökprogramsmaraton nu på Discovery, verkar rätt bra. Min lägenhet har en snittemperatur på 16 C kanske. Vill säga att mina sånadära radiators är avstängda, men va faaan heter det på svenska??? Är nog mer onykter än jag trodde. Ska kolla wikipedia. Hahahahahaha. ELEMENT! Hur efterbliven får man va?

Min tv har börjat tjuta, så om nån vet var man köper billiga, eller bara inte vill att jag ska dö av en exploderad tv får ni gärna köpa en till mig eller tipsa om nice places to buy.

Puss godnatt från Empa (OBS!! låg nivå på inlägg pga vinintag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0