Jag måste ha tappat förståndet

Eller låter det normalt att hinna gråta 2 (TVÅ!!) gånger inom jag ens kommit till jobbet?

Hade tid hos tandläkarn imorse (samma typ som sagt det där om inkastade tänder, ja) och jag hatar att gå dit. Han är, som sagt, ganska rå och elak. Största skräcken är att få skäll för att man misskött sig och fått hundra hål. Som tur var hade jag inga. Fick inget bokmärke för det, men jag var nog mest glad för att jag slapp elakheter.

Anyways, så betalar man ju för den här behandlingen (sjukt nog) och jag hade inga (NOLL) kronor så jag fick låna mammas kreditkort (shopping spree anyone?). Där hade vi gråtstund nr 1 på väg från päronens house. Min stolthet fick värsta törnen, samtidigt som jag var tacksam att mamma är så snäll, att jag snörvlade på väg till bussen. Det är hårt att vara fattig business woman.

Gråtstund nr 2 var efter tandläkarbesöket när jag skulle ta 4an vid Skanstull och en gubbe sprang till bussen bara för att få dörrarna stängda mitt framför näsan på honom. Hur kan man göra så mot en gubbe på 70+, mitt i en smällkall morgon, med 7 min kvar till nästa buss? Usch, han såg så ledsen ut och jag började snörvla igen.

Illa!!

Och det är inte ens den tiden på månaden. No excuses. Damn it. Hahaha. Jag är fan mongo..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e inte mongo! Du e bara bäst!Plus att det e skönt att gråta ibland å nu kanske du inte behöver göra det på ett tag framöver bra va?! Its a win win situation!

2007-11-05 @ 21:46:36
Postat av: Emma

Haha snällt sagt, det kändes faktiskt mycket bättre efter! Tror det gjorde susen, hade inte gråtit på gud vet hur länge, flera flera månader iaf. Sick :P

Och du vet att DU är bäst! 3 days to go....

2007-11-06 @ 00:08:17
Postat av: pedro

lyssna o njut o bli glad i hjärtat :)

http://www.youtube.com/watch?v=5neuWiAlpm4

2007-11-13 @ 03:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0