Forgive me father, for I will sin

Alltså, man ska inte prata illa om döda människor. Men..

Ligger i soffan och kollar lite på Discovery, det brukar vara ett säkert kort när alla lättsamma kanaler sviker. Dom visar den uppmärksammade dokumentären "Grizzly Man" om vildmarksälskare Timothy Treadwell som försökte leva i symbios med björnar men blev dödad och uppäten av en sådan.

Fy fan vilken läskig film. Om ni tycker Steve Irwin var passionerad så var det inget mot den här snubben. Helt besatt av björnar. Pratade med dom som om han trodde att det var människor i björndräkt. Satt och grät med en räv. 

Sa till kameran att björnarna älskar honom, förstår honom. Att han levde i deras hemliga värld. Jag tycker delusional people är läskiga.

Men ändå så otroligt fascinerande.

Kommentarer
Postat av: baristan

fan vad jag har varit dålig på att läsa din blogg och skriva kommentarer.
men jag har ju varit upptagen på mitt håll. ska bli ändrin på det. LOVAR

2007-11-12 @ 11:40:00
URL: http://baristasnack.blogspot.com
Postat av: baristan

läsliga?
haha. kul , du sitter ju på haggis och dricker en glassig drink med sultanen av H-tull
da bearman var en cool kille faktiskt

2007-11-12 @ 11:42:01
URL: http://baristasnack.blogspot.com
Postat av: Emma

baristan: ja du har varit galet keff på det där!!
sitter jag på haggis och dricker en glassig drink? haha njaa, ett flashigt glas rödtjut på sin höjd va :) blir det öl i veckan eller??

2007-11-12 @ 14:03:26
Postat av: baristan

om du vill ta en öl,, varför inte
let me know

2007-11-13 @ 13:28:55
URL: http://baristasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0