Das Anxiety-schitz

Sorry för den extremt dåliga tyskan. Hittade nya vänner i kön till en klubb igår, försökte prata tyska med dom (får alltid för mig att jag är en extrem språkbegåvning när jag druckit lite. It's my thing)

Anyhoo, det gick ju sådär. Blev nog mest idiotförklarad efter mina "Jawohl, Das Deutsche Welle" "Bitte schööön"
Påminn mig förresten att aldrig mer gå ut med brorsan. Han måste vara den bästa dude-skrämmaren som nånsin vandrat på denna jord. Snacka om överbeskyddande storebror. Men det är oftast bra, dock inte när han kallar min nyfunna tyske vän för nazi. Aja, vi var vänner i 20 min iallafall. It was fun while it lasted.

Nu har jag gått och burit på någon läskig och hemsk ångest/stresskänsla alldeles för länge. Fattar inte vad problemet är! Är egentligen helt fantastiskt care-free, inga trubbel så vitt jag vet, men så kanske att jag lever i förnekelse? Nåt är det iallafall, ska ägna dagen åt en lång och självrannsakande promenix. Så, om någon vän läser det här och tycker jag tappat lite pluspoäng och varit dålig på att höra av mig eller hänga med på sistone, now you know. Och om min blogg tappat lite i kvalitet (för det har ni som läser gjort, så mycket vill jag påstå. 3 nollkommenterade inlägg på raken. Rekord! Man tackar) så vet ni det också. Nu behöver jag alltså inte bara Valium, utan kanske lite Prozac också. Nu såhär akut behöver jag en dusch, lite mat och sen sömn. Jag vill sooova. Hur svårt kan det vara?

Kommentarer
Postat av: sea

puss hjärtat...

2007-11-06 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0