C.D.L alert

Nu är hon inne, tittar på mitt bling-bling. Närmar sig klänningen.. Hold on!

Ååh nu gick hon, hittade ett nytt kärleksplagg tydligen. En mintgrön mockakavaj. "Fina sömmar", "Fin färg", "Välsydd", "Prova den du!"

Vaaa skojar hon? Ska jag ta order från en bag-lady?? Tydligen, för 30 sekunder senare har jag den där jävla kavajen på mig.

CDL: Vad har du för storlek?
- 38, kanske..?
- Hm, ja den var ju fin..
- Ja, den är jättefin.
- Vad kostar den sa du?
- 398
- Jaha, men nu bär jag på så mycket så jag orkar inte prova (här syftar hon på sina pantburkar och div skräp hon jämt bär omkring på)
- Nähä, men jag tar av mig den iallafall nu
- Ja, vad kostade den sa du?
- 398!
- Ja men det var ju ett bra pris. Jag kommer tillbaka, det vet du ju. Du ser mig så gott som varje dag, eller hur?
- Eh, ja.. (tyvärr..)

FÖRSTA GÅNGEN HON SÄGER NÅGOT SOM SYFTAR PÅ ATT VI SETTS MER ÄN EN GÅNG! Kanske jag slipper spionagestämpeln..

Får så himla dåligt samvete för att jag inte är snällare, men hon är så otroligt krävande, ställer miljoner frågor, och kommer ändå aldrig köpa nåt. Men hörni, hur kan man ta en person, som samlar på burkar, på allvar när hon säger att 398 kr är ett bra pris för en mockakavaj? När ska hon ha den? Hon har ju samma kläder på sig varje dag! Nej jag borde inte bli irriterad, det är ju synd om henne. Säger ju att jag är en dålig människa, nu måste jag revidera min självbild som snäll person också. Fan va jobbigt!
Nej skit i det, nu är det fredag, bättre att bli lite drucken. Då är jag alltid världens snällaste, speciellt i mina ögon. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0