1+2=3=antal dagar innan jag åker

Shit nu börjar det närma sig. Har värsta ont i magen, både av förväntan och förtidig saknad.

London med tjejerna kommer bli grymt, förutom det där lilla kruxet att jag har typ 500 kr i fickpengar. But hey, who needs food anyways?

Att jag sen kommer vara helt allena på mina shopping sprees på andra sidan Atlanten är något jag inte riktigt greppat än. Är van att ha mina vapendragare med mig på loppis (oftast mamma, men även Inkan). Ska man gå omkring där själv nu? Utan hjälp? Fyy vad tråkigt!

Hörde jag magkatarr? Jao, det gjorde jag. Illa. Hörde jag att kräksjukan går i familjen? Jao, det gjorde jag. Glöm att jag ska bli smittad och kräka ner hela flyget. No siree Bob, det händer inte. (Ta det inte personligt Ink)

Vi får se hur aktiv bloggare jag blir därborta. Har ju inget internet hemma, men jag kan ju inte hålla mig borta från facebook så jag lär ju skaffa klippkort på närmsta internetcafé om jag känner mig rätt. Haha, kom på att jag skrev ett inlägg om hur jag tröttnat på FB, ja det kan vi ju glömma nu. Game on!

Flyget går 6.40 från Skavsta på fredag. Planen är att festa hårt torsdag natt (salsafest på Anglais), nån som ska med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0