Välkommen till min vardag!

Jag har ju så mycket fritid ibland här i butiken och så mycket historier att dela med mig av, så nu när jag har både internet o laptop ska jag påbörja min bloggkarriär. Kan Alex Schulman så kan jag!

Idag har vart sjuukt segt. Jag kanske borde fixa dom där skyltarna snart? Ingen vet ju vad jag säljer förns dom vågar sig in.. Hmm.. På måndag. På måndag börjar mitt nya seriösa liv. Jag längtar INTE.

Ååh en sjukt bra sak! Idag bokade jag biljetter till nästa inköpsresa. Känner mig ganska pepp, trots att ingen kompis ville följa med (och detta fastän jag erbjöd mig att betala HALVA deras biljett. Ingrates. ) Vem tackar nej till något sånt?? Allt som allt blir det två veckor på Bali o en vecka i Kuala Lumpur. Går allt väl ska jag få sy upp mina egna designs. Sweet. Nu blir det ju att resa med föräldrarna istället, fan vilka jävla kompisar man ska ha alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0