TGIF

Har haft en sjukt nice eftermiddag ska ni veta. Först stängde jag för att gå och äta med min vän Anton. Vi rundade av med lite Ben&Jerrys, en helt klockren fredagslunch alltså. Tror det ska bli en ny vana, stänga till och unna mig en ordentlig lunchrast på fredagar, det är jag fanimej värd (hoppas jag).

En stund efter jag öppnat igen kom brorsan och hälsade på, han var så söt och köpte en äppel-Mer till mig. Me like! Han och en kompis till honom satt och softade i min soffa ett tag och samtidigt fick jag 2 sjukt gulliga kunder. En ny och en stammis, så det gjorde mig ännu gladare. Hon som handlat här förut var inne igår också och då med en kjol/klänning hon köpt hos mig. Jag blir lika fånigt stolt och lycklig varje gång haha.. Undrar om den känslan någonsin försvinner? Om man blir blasé när det hänt tillräckligt många gånger. Jag hoppas inte det. Tror verkligen inte det kan hända såvida ens namn inte är Margareta van der Bosch. Då kanske.

Biljetterna till Malaysia/Bali är bokade. Houston we have a problem. Jag ska åka med min pappa. Endast.
Ni som inte känner honom (eller mig) kan inte förstå hur djup ångest det här ger, men jag är en jäkligt easygoing människa och ändå VET jag att dessa 3 veckor kommer vara fyllda av frustration och tjat från min sida. Ingen kan provocera mig som pappa. Men vadå, Kuala Lumpur är ju Kuala Lumpur och Bali är fortfarande Bali. Sol är sol och snygga kläder är snygga kläder. Dessutom verkar det som att jag får chans att sy upp lite egna produkter så jag kan inte klaga. Det kommer bli underbart.

Den här dagen går från klarhet till klarhet. Direkt efter jag stängt ska jag på bio med den jag helst av allt vill gå på bio med. Det är jäkligt stort! Det jobbiga är att jag inte riktigt vet hur jag ska komma till Medis med mina onda fötter... Anyways, nu är det 2½ timme kvar på denna braiga dag. Hoppas ni alla njuter lika mycket som jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0