Dagen efter la grande fiesta




image2 På bild: Årets största och godaste tårta



Jag kan inte säga hej till kunderna. Inte för att jag skäms över att det syns att jag jag rullat ur sängen way too late och satt på mig första bästa och gått till jobbet. Nej, inte därför. Jag kan inte prata utan att låta som en skata, eller pubertetspojke, vilket som. It ain't pretty.

Öppnade för en halvtimme sen och mönstret har upprepat sig gång på gång. Antingen gör jag kunderna illa till mods genom att bara nicka eller så öppnar jag munnen och kraxar fram något. I båda fallen slutar det med en förvirrad/skrämd blick och snabb sorti. Det blir nog en lugn dag idag.

My beloved Spermcleaner ska komma förbi och äta lunch med mig. Brorsan ringde nyss och ska också komma och äta lunch med mig, det blir tydligen thaibuffé. Det är altid lika intressant att fösa ihop Tiina och Erik eftersom det var han som döpte henne till det klockrena nicket Tina, Tina the spermcleaner. Varför? Han har en tendens att döpa om alla, till exempel kallas Frida i folkmun för "Dickan", eller Dick Tracy, för han såg henne i trenchcoat nångång och så fastnade det på hans näthinna. Nu vill jag inte påstå att han sett Tiina städa undan någon slags kroppsvätska, men det kommer från nån hip hop skiva som heter Cock Tales (notera ordvitsen!)
Nu till det roliga! Erik behöver oftast inte stå till svars för sina påhittade, och djupt störda, smeknamn eftersom dom oftast hålls inom den närmsta kretsen (läs: bror, syster och jag) men jag gillade Tina Tina the spermcleaner så mycket att jag började kalla henne det och berättade förstås vem som kom på det. Min vän är så pass fylld av självdistans och humor så när hon hälsade på brorsan efter ett antal glas vin på min invigningsfest presenterade hon sig med

"Förresten, det är jag som är Tina Tina the SPERMCLEANER"

Hahahahaha, det var nog det roligaste på länge. Och det var längesen jag såg Erik så generad. Det blir nog en rolig lunch idag!


image3  Nelly och jag (Innan det gick utför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0