Som Timbuktu sa: Det löser sig..

Jag har goda, neutrala och svinbra nyheter!

Den goda: Jag har hittat en ersättare för mig medan jag är i Asien!
Hon heter Alisa och ska börja småjobba lite fr o m mitten på augusti. Chicare och trevligare tjej får man leta efter. Både sättet vi började snacka på första gången och sättet vi kom fram till att hon kunde jobba här är helt sjuka.
Första gången hon kom in råkade jag förolämpa henne grovt. Vet inte hur jag lyckades men jag började säga nåt om jobbiga ryska turister med tacky taste och självklart är tjejen rysk. Anyways så kom vi över det och nu råkade hon komma in igen när jag som mest behövde hitta någon medan jag är borta, samtidigt är hon in between jobb och plugg så det passar perfectomundo!

Den neutrala: Jag har köpt nya 2nd hand kläder
Okej, nya och 2nd hand i samma mening blir väl lite paradoxalt men men. De ska bara tvättas och fräschas upp sen kommer dom in i butiken! Very nice dresses. Jag har några favoriter, typ alla, så det är jäkligt jobbigt att inte norpa. Måste sluta norpa allt jag gillar, inte konstigt att kläderna tar slut.

Den svinabra: Jag åker med min syster istället för pappa på inköpsresan
Vill inte låta hjärtlös eller så, älskar pappa, men ååh vilken lättnad att inte åka med honom! Systern o jag delar ju klädsmak (mer eller mindre) musiksmak (mindre eller mer) och smak för hur man roar sig (fullt ut!) Nu känns resan hundra ggr roligare helt plötsligt!

Nästa problem är hur jag ska fixa min vita tå, men det ska nog också lösa sig. På måndag har jag tid hos nån kinesisk vårdcentral, ska få akupunktur och örter. Wish me luck. Jag kanske är hög som ett hus på tisdag. Let us pray att det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0