Skabbig mat, nålar och fest

Igår hade jag årets skabbigaste matdag. Vaknade jättesent och skulle till akupunkturen, fick boka om den för jag skulle aldrig hunnit. Tröck i mig en capuccino o croissant på dellos till frukost. Ok, det var ju inte skabbigt men inte det nyttigaste på kartan heller.

Sen får jag nålar intryckta i foten (och detta BETALAR jag för, jeezz..). Dom lurade på mig några påsar med örter som jag ska bada fötterna i. 550 SPÄNN!! PER SESSION! Jag ska fanimej kunna dansa Svansjön på tåspetsarna efter allt jag lagt ut på mina jäkla fötter.

Som de flesta märkte började det hälla ner regn och jag smet in på ett kafé i närheten, Hannas Skafferi. GÅ INTE DIT !! Jag är inte kinkig med maten, men fy fan alltså. Den där quinoasalladen jag fick med mikrade kycklingstrimlor var det äckligaste jag sett på länge. När jag väl smakade det önskade jag nästan att det smakat som det såg ut för det var ännu värre!!!! Eeeww..
Timid som jag faktiskt är sa jag inget utan smet ut när det bara duggade lite.

Med den där äckliga quinoasmaken i munnen blev jag inte hungrig sen nå mer utan började sen dricka med syrran på så gott som tom mage. Det gick ju sådär. Bilderna säger ju det mesta... Idag är en ny dag men det känns som att jag fastnade nånstans på Medis igår. Min själ o livslust är borta. Om nån hittar den kan jag väl få tillbaka den? Troligast är toaletten på Snaps, där gick en photosession jävligt snett. I blame my sister.

image8 KIDS!! Don't drink and photograph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0