En timme until vacation!

Nu sitter jag här helt uttråkad, folk är fett osugna på att köpa kläder. Åt nyss lasagne, ganska skabbig men vad gör det. Jag blev mätt.

Hade en stammis inne nyss, hon som alltid har på sig de sandalerna hon köpte i början på juni här i butiken. Hon ska börja plugga till stylist i Milano nu i oktober. Jag tvingade henne lova att promota Emma Loca sen när hon blir framgångsrik. Hon sa självklart ja, under gunpoint då förstås.

Ja nu är det alltså 45 min kvar av min arbetsdag och det betyder 45 min tils jag går på (jobb)semester. Nice! See you when I see you, wouldn't wanna be you :P



Kommentarer
Postat av: Spermclena'

Uppdatering? Snart? Nu?

2007-10-02 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0