CP kunder

Jaaa, jag vet att det är politiskt inkorrekt att skriva så, but I don't give a damn.

En kärring kommer in och säger att det är "vågat" av mig att öppna en 2nd hand butik i den här stadsdelen. Vad hon egentligen ville säga var att jag var dum i huvudet.
Jag svarar att det nog är lika vågat var man än väljer att öppna den. På Söder finns det t ex så mycket andra att konkurrera mot. Sen tillade jag att typ alla blivit glada över att det äntligen öppnat något med stil här i krokarna. Vad jag egentligen ville säga var att hon var dum i huvudet.

Sen kom det in en kärring som frågade om priset en klänning. Jag svarade: 298kr. Sen gick hon och PRUTTADE HELA VÄGEN UT! Vart är världen på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0